მენიუ

ცხადდება ღია კონკურსი პროფესიული ნიშნით ასისტენტ-პროფესორის აკადემიური თანამდებობის დასაკავებლად კომპიუტერული მეცნიერებების მიმართულებით (აფილირების პირობით)

კონკურსში მონაწილეობის მსურველთა რეგისტრაცია და მათ მიერ დოკუმენტაციის წარმოდგენის ვადაა 2020 წლის 7 – 8 დეკემბერი

კონკურსის გამოცხადების და ჩატარების ვადები:

  • კონკურსში მონაწილეთა მიერ დოკუმენტაციის წარმოდგენის და მათი რეგისტრაციის ვადა: 2020 წლის 7 და 8 დეკემბერი. 
  • კონკურსი ჩატარდება (კონკურსანტთა შეფასება და გადაწყვეტილების მიღება) 2020 წლის 9 დეკემბრიდან 16 დეკემბრის ჩათვლით.  
  • კონკურსის შედეგები გამოქვეყნება 2020  წლის 17 დეკემბერს. 

მოთხოვნები პროფესიული ნიშნით ასისტენტ-პროფესორის აკადემიური თანამდებობის დასაკავებლად:

ძირითადი (საკანონმდებლო) მოთხოვნები:

„უმაღლესი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონით გათვალისწინებულია პროფესიული ნიშნით კვალიფიციური პერსონალის მიერ აკადემიური თანამდებობის დაკავების შესაძლებლობა. ამ შემთხვევაში პირის კვალიფიკაცია შეიძლება დასტურდებოდეს პროფესიული გამოცილებით, სპეციალური მომზადებით ან/და პუბლიკაციებით. შესაბამისი კვალიფიკაციის მქონედ ითვლება პირი, რომელსაც აქვს პროგრამით გათვალისწინებული სწავლის შედეგების გამომუშავებისთვის აუცილებელი კომპეტენცია.

დამატებითი (საუნივერსიტეტო) მოთხოვნები:

  1. საკონკურსო ვაკანტური თანამდებობისათვის გათვალისწინებულ შესაბამის დარგში წამყვან თანამდებობაზე მუშაობის ან დარგის შესაბამისი სპეციფიკური სამუშაოს შესრულების არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება;
  2. შესაბამისი სასწავლო კურსის/კურსების თემატიკის მიმართულებით უკანასკნელი 5 წლის განმავლობაში გამოქვეყნებული ორი სამეცნიერო პუბლიკაცია;
  3. უნივერსიტეტში შესაბამისი პროგრამული მიმართულების განვითარების ხედვა. 

დამატებითი (სპეციფიკური) მოთხოვნები:

  1. საბაკალავრო პროგრამის განხორციელებაში მონაწილეობის გამოცდილება;
  2. სამუშაო გამოცდილება პროგრამული უზრუნველყოფის დეველოპმენტის მიმართულებით;
  3. კომპიუტერული მეცნიერების საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამებით გათვალისწინებული შემდეგი სასწავლო კურსის გაძღოლის გამოცდილება:       
    • დიზაინის ნიმუშები
    • პროგრამული უზრუნველყოფის გამართვის მეთოდები;
  4. კვალიფიკაციის დამადასტურებელი სერტიფიკატები;
  5. საერთაშორისო და ადგილობრივ სამეცნიერო რეფერირებად ჟურნალებში გამოქვეყნებული პუბლიკაციები;
  6. საერთაშორისო და ადგილობრივ პროექტებში მუშაობის გამოცდილება;
  7. ინგლისური ენის ცოდნა არანაკლებ B2 დონეზე და ინგლისურ ენაზე ლექციების წარმართვის შესაძლებლობა.                  

კონკურსში მონაწილეობის მსურველი ვალდებულია საბუთების წარმოდგენის ეტაპზე კომისიას წარმოუდგინოს შემდეგი დოკუმენტაცია:

მსოფლიო პანდემიის COVID 19 -ის გავრცელების პრევენციის მიზნით კონკურსში მონაწილეობის მსურველებმა შესაბამისი დოკუმენტაცია უნდა გამოაგზავნონ ელექტრონულად, მისამართზე hr@sangu.edu.ge

  1. შევსებული განცხადება საკონკურსო კომისიის სახელზე;
  2. ავტობიოგრაფია (CV) (ელექტრონული და ბეჭდვითი ფორმით);
  3. შევსებული კონკურსანტის ანკეტა ელექტრონულ ვერსიასთან (კომპაქტური დისკი) ერთად;
  4. პირადობის დამადასტურებელი მოწმობის ასლი;
  5. ერთი ფოტოსურათი, ზომით 3×4;
  6. საკონკურსო ვაკანტური თანამდებობისათვის გათვალისწინებულ შესაბამის დარგში თანამდებობაზე მუშაობის ან დარგის შესაბამისი სპეციფიკური სამუშაოს შესრულების  დამადასტურებელი დოკუმენტი;
  7. შესაბამისი სასწავლო კურსის/კურსების თემატიკის მიმართულებით უკანასკნელი 5 წლის განმავლობაში გამოქვეყნებული პუბლიკაცია/პუბლიკაციები;
  8. უნივერსიტეტში შესაბამისი პროგრამული მიმართულების განვითარების ხედვა (დოკუმენტალურად);
  9. შესაბამისი აკადემიური ხარისხის დამადასტურებელი დოკუმენტის (დოკუმენტების) ასლები ნოტარიულად დამოწმებული;
  10. საკონკურსო ვაკანსიის მოთხოვნებში გათვალისწინებული  დამატებითი (სპეციფიკური) მოთხოვნების დაკმაყოფილების დამადასტურებელი დოკუმენტაცია.

მიმაგრებული დოკუმენტები:

გააზიარე

მთარგმნელ-თარჯიმანთა უმაღლესი სკოლა

მეტის ნახვა

სწავლის შეღავათიანი პირობები

აირჩიეთ SANGU პირველ, მეორე ან მესამე ნომრად და ისარგებლეთ ფინანსური მხარდაჭერით
Learn More

მასწავლებლის მომზადების 60 კრედიტიანი პროგრამა

მასწავლებლის მომზადების 60 კრედიტიანი პროგრამა
მეტის ნახვა