კონკურსის გამოცხადების და ჩატარების ვადები:
- კონკურსში მონაწილეთა მიერ დოკუმენტაციის წარმოდგენის და მათი რეგისტრაციის ვადა: 2020 წლის 7 და 8 დეკემბერი.
- კონკურსი ჩატარდება (კონკურსანტთა შეფასება და გადაწყვეტილების მიღება) 2020 წლის 9 დეკემბრიდან 16 დეკემბრის ჩათვლით.
- კონკურსის შედეგები გამოქვეყნება 2020 წლის 17 დეკემბერს.
მოთხოვნები პროფესიული ნიშნით ასისტენტ-პროფესორის აკადემიური თანამდებობის დასაკავებლად:
ძირითადი (საკანონმდებლო) მოთხოვნები:
„უმაღლესი განათლების შესახებ“ საქართველოს კანონით გათვალისწინებულია პროფესიული ნიშნით კვალიფიციური პერსონალის მიერ აკადემიური თანამდებობის დაკავების შესაძლებლობა. ამ შემთხვევაში პირის კვალიფიკაცია შეიძლება დასტურდებოდეს პროფესიული გამოცილებით, სპეციალური მომზადებით ან/და პუბლიკაციებით. შესაბამისი კვალიფიკაციის მქონედ ითვლება პირი, რომელსაც აქვს პროგრამით გათვალისწინებული სწავლის შედეგების გამომუშავებისთვის აუცილებელი კომპეტენცია.
დამატებითი (საუნივერსიტეტო) მოთხოვნები:
- საკონკურსო ვაკანტური თანამდებობისათვის გათვალისწინებულ შესაბამის დარგში წამყვან თანამდებობაზე მუშაობის ან დარგის შესაბამისი სპეციფიკური სამუშაოს შესრულების არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება;
- შესაბამისი სასწავლო კურსის/კურსების თემატიკის მიმართულებით უკანასკნელი 5 წლის განმავლობაში გამოქვეყნებული ორი სამეცნიერო პუბლიკაცია;
- უნივერსიტეტში შესაბამისი პროგრამული მიმართულების განვითარების ხედვა.
დამატებითი (სპეციფიკური) მოთხოვნები:
- საბაკალავრო პროგრამის განხორციელებაში მონაწილეობის გამოცდილება;
- სამუშაო გამოცდილება პროგრამული უზრუნველყოფის დეველოპმენტის მიმართულებით;
- კომპიუტერული მეცნიერების საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამებით გათვალისწინებული შემდეგი სასწავლო კურსის გაძღოლის გამოცდილება:
- დიზაინის ნიმუშები
- პროგრამული უზრუნველყოფის გამართვის მეთოდები;
- კვალიფიკაციის დამადასტურებელი სერტიფიკატები;
- საერთაშორისო და ადგილობრივ სამეცნიერო რეფერირებად ჟურნალებში გამოქვეყნებული პუბლიკაციები;
- საერთაშორისო და ადგილობრივ პროექტებში მუშაობის გამოცდილება;
- ინგლისური ენის ცოდნა არანაკლებ B2 დონეზე და ინგლისურ ენაზე ლექციების წარმართვის შესაძლებლობა.
კონკურსში მონაწილეობის მსურველი ვალდებულია საბუთების წარმოდგენის ეტაპზე კომისიას წარმოუდგინოს შემდეგი დოკუმენტაცია:
მსოფლიო პანდემიის COVID 19 -ის გავრცელების პრევენციის მიზნით კონკურსში მონაწილეობის მსურველებმა შესაბამისი დოკუმენტაცია უნდა გამოაგზავნონ ელექტრონულად, მისამართზე hr@sangu.edu.ge
- შევსებული განცხადება საკონკურსო კომისიის სახელზე;
- ავტობიოგრაფია (CV) (ელექტრონული და ბეჭდვითი ფორმით);
- შევსებული კონკურსანტის ანკეტა ელექტრონულ ვერსიასთან (კომპაქტური დისკი) ერთად;
- პირადობის დამადასტურებელი მოწმობის ასლი;
- ერთი ფოტოსურათი, ზომით 3×4;
- საკონკურსო ვაკანტური თანამდებობისათვის გათვალისწინებულ შესაბამის დარგში თანამდებობაზე მუშაობის ან დარგის შესაბამისი სპეციფიკური სამუშაოს შესრულების დამადასტურებელი დოკუმენტი;
- შესაბამისი სასწავლო კურსის/კურსების თემატიკის მიმართულებით უკანასკნელი 5 წლის განმავლობაში გამოქვეყნებული პუბლიკაცია/პუბლიკაციები;
- უნივერსიტეტში შესაბამისი პროგრამული მიმართულების განვითარების ხედვა (დოკუმენტალურად);
- შესაბამისი აკადემიური ხარისხის დამადასტურებელი დოკუმენტის (დოკუმენტების) ასლები ნოტარიულად დამოწმებული;
- საკონკურსო ვაკანსიის მოთხოვნებში გათვალისწინებული დამატებითი (სპეციფიკური) მოთხოვნების დაკმაყოფილების დამადასტურებელი დოკუმენტაცია.
მიმაგრებული დოკუმენტები: